martes, 19 de mayo de 2015

Setmana 21: el que més ens ha agradat!!

Qui va ser el teu personatge favorit de Sesame Street? 

Sento que això diu molt de tu. Fan d'Epi i Blas? Probablement s'aprecia bona amistat. Si t'agrada un Bonnie al seu Clyde.

O potser és Oscar el Rondinaire el teu favorit? Llavors ets probablement un got mig buit tipus de persona i t'agrada d'aquesta manera. Això està bé, estàs fora de perill aquí. De fet, m'encanta la gent negativa.

El meu favorit era Cookie Monster. No estic fent broma. En realitat tinc el meu vell monstre de les galetes d'animals de peluix, ple de taques i fastigós, que he tingut des del seu naixement assegut al meu armari actual. No podria desfer-me'n mai, encara que probablement hauria d'anar a la tintoreria
Oat Chocolate Chip Cookies


Confessió: No havia tret la meva olla de fondue en gairebé un any abans de començar a pensar en aquesta combinació. Ho sé! Què estava pensant?

La pitjor part és ràpidament després de fer una altra olla de deliciosa fondue, em vaig adonar que, bàsicament, em vaig perdre tota la temporada passada  d'hivern! I clarament, l'hivern és la millor temporada per fer fondue (seguit de prop per tots els altres temporada).


He de dir, estic feliç d'afegir una altra cosa a la meva llista de raons per les que l'hivern no és tan dolent. Segur que em estaré recordant l'any que ve.
Spinach and Artichoke Fondue



Qualsevol època de l'any és un bon momen per a anar a Copenhaguen al Jardí Botànic. Hi ha alguna cosa màgica i tranquil.la en aquest lloc, caminar entre les moltes plantes verdes i pujar l'escala de cargol a la cúpula de vidre


Com a part de la Universitat de Copenhaguen, el jardí i els hivernacles mantenen la major col·lecció de plantes que viuen al país. M'encanta caminar per l'efecte hivernacle massiu i el parc al seu voltant. Les dates de jardí es remunten a l'any 1600. Sé que moltes persones, també viu a Copenhaguen, que mai han estat al jardí. Gran error!
Copenaghen Botanical garden



Des del moment que la Lauren va obrir la porta, sabia que això seria un viatge divertit. Lauren em va saludar com un vell amic, i la seva calidesa personal i facilitat natural són evidents a casa seva, ja que gran part d'ella és decorada peces adquirides a través de les seves relacions amb les empreses i els artesans locals
Lauren's Warm & Light Chicago Condo


Menjar sol no ha de ser un moment trist. En realitat, menjar sol és una de les millors coses que pot fer per si mateix, ja que es pot a) fer exactament el que vols per menjar, i b) treballar al seu propi ritme, no hi ha ningú per exigir al sopar tres hores abans del que voldries.





Ara, suposadament un cactus és fàcil de cuidar, però la meva polze negre estaria d'acord. Així que ja saps, de paper, de tela, i el cupcake cactus poden ser la manera més segura, i més humana de fer-ho! Prova una d'aquestes adorables manualitats per a tu mateix i porta una mica del món exterior a la teva llar.
6 Cute Kid-Friendly Cactus Crafts That Won’t Hurt


No hay comentarios:

Publicar un comentario