miércoles, 13 de mayo de 2015

Lovelly Illustrations: Rebecca Jones, Stefania Manzi i Ella Bailey

Hola!

Sóc una dissenyadora tèxtil i i.lustradora anglesa  que ara viu a Melbourne, Austràlia.

Després de graduar-me a l'Escola d'Art de Winchester amb un BA (Hons) en Disseny Tèxtil vaig treballar a Londres durant 5 anys, en disseny d'estampats i brodats per a un estudi de moda.
Després de mudar-se a Austràlia, he dissenyat tant per a  moda i com articles per a la llar.

Amb els anys he venut dissenys per a molts clients i botigues de renom internacional com: John Lewis, Anthropologie, Gap, Victoria Secret, Top Shop, Magatzem, Blanco, H & M, Zara, Alannah Hill, Casa de Lino, Myer i Adairs.
Tota la info aquí







El meu nom és Stefania, vaig néixer a Torí, Itàlia, però actualment visc a Brighton.
Les meves coses preferides per dibuixar són arbres, cases petites, animals i cares gracioses.
M'agrada enfornar tones de melindros, veient sèries de televisió i porto camises a ratlles.
Què més ... ah, sí, tinc un bulldog anglès imaginari anomenat Chancho .... espero que aviat pugui ser real.
Tota la info aquí











Hola! Sóc Ella, il·lustradora freelance amb seu a Nottingham, al Regne Unit. Em vaig graduar amb una llicenciatura de primera classe (amb honors) en il·lustració de la Universitat de Falmouth el 2013.
Clients seleccionats
Flying Books Eye / Nobrow Premsa / Ohh cérvols
Contes Revista / Urbà Gràfic / Simon & Schuster UK
Hansol Corea Educació / Ivy Press








No hay comentarios:

Publicar un comentario